نخستین خودروی برقی پریمیوم جیلی در راه کره جنوبی

نخستین خودروی برقی پریمیوم جیلی در راه کره جنوبی

بازاری: شرکت خودروسازی جیلی می خواهد تا اوایل سال 2026 برند خودرو الکتریکی زیکر را در کره جنوبی ارائه نماید.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، شرکت خودرو جیلی می خواهد نخستین خودروی برقی پریمیوم خودرا در اوایل سال ۲۰۲۶ به کره جنوبی ارائه کند و به موجی از خودروسازان چینی بپیوندد که امیدوارند به بازاری نفوذ کنند که هنوز در اختیار شرکت های هیوندای موتور و شرکت کیاست.
جیلی اعلام نموده که فناوری هوشمند زیکر با نام تجاری خودروی الکتریکی جیلی که در ماه مه در ایالات متحده عمومی شد، نمایشگاه هایی را در سئول و گیونگ گی، تا انتهای سال آینده افتتاح خواهدنمود و تحویل را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۶ شروع خواهدنمود.
نخستین مدلی که در کره جنوبی عرضه می شود ممکنست زیکر ۰۰۱ باشد، یک خودروی الکتریکی که می تواند تا ۶۲۰ کیلومتر را با یک دفعه شارژ طی کند، بااینکه این برنامه ها نهایی نیستند.
بر اساس گزارش رویترز خودروسازان چینی در برخورد با تعرفه های موقتی که اروپا بر خودرو های برقی وارداتی از چین وضع می کند و تعرفه های ۱۰۰ درصدی از ایالات متحده، بدنبال بازارهای دیگر برای رشد هستند. به عنوان مثال، بی وای دی درحال آماده شدن برای عرضه خودرو های سواری خود در کره جنوبی است و طبق داده ها، اتوبوس های برقی از چین هم اکنون حدود ۴۰ درصد از کل اتوبوس های الکترونیکی در جاده های این کشور را می سازند.




منبع:

1403/04/18
12:05:04
5.0 / 5
265
تگهای خبر: بازار , خودرو , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا