کمیسیون اقتصادی درباره ی پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک مرکزی جلسه ای برگزار می کند

کمیسیون اقتصادی درباره ی پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک مرکزی جلسه ای برگزار می کند

بازاری: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت که مقرر است کمیسیون اقتصادی جلسه ای با رئیس بانک مرکزی درباره ی موضوع پرداخت تسهیلات به کارمندان بانک مرکزی برگزار کند تا دغدغه نمایندگان در این زمینه رفع گردد.


جعفر قادری در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: امروز در جلسه کمیسیون اقتصادی سوالی از آقای فرزین رئیس بانک مرکزی درباره ی موضوع پرداخت تسهیلات به کارمنان بانک مرکزی عنوان شد.
وی ادامه داد: توضیح آقای فرزین این بود که این کار طبق دستورالعملی به انجام می رسد و بحث بر سر این بود که اعداد و ارقام غیرمتعارف نیست و به دستگاه های دیگر همچون هیات علمی و قضات نیز پرداخت می شود و چیز غیرمتعارفی نیست.
قادری افزود: در نهایت قرار شد برای رفع دغدغه نمایندگان جلسه دیگری در کمیسیون اقتصادی در این مساله اجرا شود.
همین طور فاطمه مقصودی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور آقای فرزین رییس کل بانک مرکزی در ارتباط با وظایف بانک مرکزی پیرو سیاستگذاری ارزی و همین طور کنترل بازار ارز تشکیل شد.
وی با اعلان اینکه بانک مرکزی در کنترل بازار ارز موفق عمل کرده است اضافه کرد: آقای فرزین در این نشست اظهار داشت که کنترل ارزی به درستی انجام شده و در پی آن تولید رشد مناسبی داشته است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همین طور رییس کل بانک مرکزی در این نشست بیان کرد که گاهی اوقات دولتها برخلاف جهت و حرکت بانک مرکزی اقدام نموده و اوراق به پیمانکاران می دهد که این مسئله می تواند تنظیم بازار را به هم ریخته و ناترازی بوجود آورد.
مقصودی بیان کرد: آقای فرزین در این نشست اظهار داشت که منابع خوبی به دستگاهها داده می شود و اما عمده اختصاص ها بر عهده دستگاه های مربوطه است و اگر منابع لازم در بخشهایی نظیر موضوعات درمانی به درستی اختصاص پیدا نمی کند، این دستگاه های اجرائی هستند که باید پاسخگو باشند.


1403/06/28
10:51:57
5.0 / 5
244
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا