رئیس گمرك خبر داد

افزایش ۳۹ درصدی درآمدهای گمرکی امسال

افزایش ۳۹ درصدی درآمدهای گمرکی امسال

بازاری: بگفته رییس کل گمرک، درآمدهای وصولی گمرک و واریزی به خزانه در نیمه اول سال جاری به 111 هزار و 633 میلیارد تومان رسید که در قیاس با زمان مشابه سال قبل 39 درصد رشد داشته است.


به گزارش بازاری به نقل از ایسنا، محمد رضوانی فر اظهارکرد: درآمدهای وصولی گمرک و واریزی به خزانه در نیمه اول سال جاری به ۱۱۱ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به زمان مشابه در سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.
وی درباب میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در شش ماهه اول سال جاری اظهار داشت: میزان حقوق ورودی وصولی کالاها در طول این مدت نسبت به زمان مشابه سال قبل با ۶۱ درصد افزایش به رقم ۴۴ هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان رسید.
بگفته رییس کل گمرک ایران، میزان حقوق ورودی وصولی کالاها بعلاوه خودرو، گوشی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، معدنی و کشاورزی و ۲۳ ردیف درآمدی گمرک در شش ماهه ابتدایی امسال ۶۴ هزار و ۸۷۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به زمان مشابه سال قبل ۷۴ درصد رشد نشان میدهد.
رضوانی فر در آخر اضافه کرد: میزان مالیات بر ارزش افزوده وصولی در شش ماهه اول امسال به میزان ۴۶ هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان بوده که هشت درصد افزایش داشته است.


1403/07/05
11:57:58
5.0 / 5
183
تگهای خبر: حقوق , خودرو , دلار , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان بازاری

بازاری

تگهای بازاری

baazari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازاری محفوظ است

بازاری

بازار فروش کالا